4. sep. 2012

Pogum za prvo objavo

...je kar težko zbrati, priznam. Pisati o dizajnu je eno. In je enostavno, ker je čista 100 % ljubezen in strast. Medtem ko je pisati o čem drugem pač nekoliko bolj zakomplicirano, sploh če si sramežljiv. In jaz en mičken sem. :D Ampaaaak- vseeno, why not give it a shot, rajt?
Pa da skrajšam, tale blog bo v prvi vrsti namenjen predvsem hrani in (mojim) receptom, ki so nastali kot "posledica" moje "bolezni" (ali mogoče mojih "boleznih"?), o kateri(h) bo še govora, ampak na kratko- kup težav in kup alergij/intoleranc/karkoli želite me je pripeljalo do tega, da sem od hrane povsem odvisna. =) Nič slabega, nič slabega- namreč kuhanje je postalo moja velika ljubezen. In kuham ter jem resnično zdravo, polnovredno hrano, pri tem pa poskušam čarat s čim manj "eksotičnimi" futrami. Zame je pač superhrana prleška ajda in pa seveda tona zelenjave z maminega vrta (hvala, mami!). Um, še kaj takega? No, občasno bo govora tudi o tem, zakaj sem tako, khm, "obsedena" od hrane in kuhanja, pa malo o vsem, kaj se v življenju dogaja ali ne dogaja. Jap, tole blogec bo en moj mini planet in plac za (virtualno) druženje. Welcome. =)

PS: Ime je zelooooooo izvirno, vem. :D Ampak saj je samo začasno (najverjetneje)- z blogom sem odlašala predvsem zato, ker se nisem mogla domislit imena, zato pa naj bo zaenkrat še noname blog. xD

Ni komentarjev:

Objavite komentar