4. sep. 2012

Malinov puding (Raspberry Pudding)

Čakam in čakam na nekaj, pa ne dočakam, kar me seveda dela živčno in takrat čas najraje ubijem v kuhinji. Je bil eden tistih dni, sploh po groznem vikendu, ko me je zdravje spet spomnilo, da sem pač, no ja, kripl. =) Kakorkoli že, zahvaljujoč Katie, ki ustvarja prekrasen blog ChocolateCoveredKatie, sem enkrat že uspelo naredit super puding, ki ne obleži, saj ne vsebuje nobene moke, pač pa agar. Tisto čudo, algo, ki zgosti stvari in ima na telo celo pozitivne učinke.
Riževo mleko je čakalo v hladilniku, ostale so mi še maline, vanilija je itak must have v moji kuhinji, tako da ne preseneča, da je nastal vanilijev malinov puding.

Sestavine (za 1 osebo):
  • 2, 5 dcl riževega mleka (verjetno bi šlo s katerimkolim rastlinskim)
  • 1 ČŽ agarja
  • ščep vanilije
  • pest malin
  • čoko granola (moja je domače izdelave, po želji se lahko uporabi kaka kupljena verzija ali karkoli drugega- lešniki, kokosovi kosmiči, mandlji, cimet,...)
Postopek:

V ponev, v kateri boste zagreli mleko, ga prvo nalijete, potresete z žličko agarja ter pustite počivat kakih 5 minut. Nato mleko, skupaj z agarjem in dodatkom vanilije (uporabljajte čisto v prahu) zavrite. Ko zavre, zmanjšajte ogenj ter kuhajte kakšnih 5 minut. Ko je zadeva končana, naj stoji še kakih 10 minut. Če se vam nikamor ne mudi (meni se je, ker sem bila lačna in potrebna nečesa sladkega, lol), potem lahko pustite da se strdi kar zunaj in v hladilniku, sama pa sem si pomagala z zmrzovalnikom. Doh- človek se mora znajt! Čez dobre pol ure je bila zadeva pripravljena. Preostalo je samo še to, da vse skupaj vržem v blender. Vanj sem dodala maline, po potrebi in želji lahko dodate tud kak datelj ali žlico agave oz. drugega sladila (meni je riževo mleko samo po sebi dovolj sladko). Ker je bila zadeva precej trda, sem dodala še morda slabega pol deci vode, da se je lažje zblendalo. Blendajte in servirajte. Po želji okrasite z dodatki po svoji izbiri, sama sem dodala super hrustljavo čoko granolo, ki se jo naredi z banano. Ampak o tem kaj več kdaj drugič. :)

Pa še po korakih:
namočiš agar- dodaš vanilijo- zavreš- pokuhaš- vliješ v lonček- ohladiš- vržeš v blender- zblendaš
popapaš


Ni komentarjev:

Objavite komentar