23. sep. 2012

Domača (kao) presna čokolada s konopljo

Planet Bio rip off. Priznaaaam. =) Čokolada je bila ena tistih stvari, ki sem se jim morala odpovedat. Sladkor, soja in mleko, ki so stalni spremljevalci "klasične" čokolade, za katero bi ubijali milijoni, je pri meni pač bila no go. Težave po njej so bile prevelike in tako so morale Lindt in Kinder čokolade v pozabo. Pa pa. Potem pa sem odkrila presne čokolade! Yummo. Ampak cena. Cena! Taka da te peče glava. In potem sem odkrila presno čokolado, ki jo dela Planet Bio in ki vsebuje konopljina semena. Oh, konoplja. Ali ti je všeč ali pa ne. In meni je zelo...všeč! :D Zato mi je bila zelo všeč tudi njihova čokolada, še vedno mi je in kljub temu, da mi je doma uspelo spacat nek približek le-te, originalu gotovo nikoli ne bom rekla, ne hvala. =) Sama pač nimam vseh teh "fancy" zadev, ker sem še vedno naravnana na študentski proračun, lol, zato sem recept "rahlo" prilagodila.

Sestavine:
  • 40 g hladno stiskanega kokosovega masla
  • 3 čž kakava (tistega stoprocentnega, po možnosti bolj mastnega)
  • ščep čiste vanilije v prahu
  • 5 žlic javorjevega sirupa (spet- tistega stoprocentnega, sama sem uporabila razred C, za ta pravo presno se naj uporabi presni agavin sirup)
  • 1 jž konopljinih semen, na hitro zblendanih v blenderju *

Postopek:

Na nizki temperaturi počasi stopimo maslo. Ko je le-to v tekočem stanju, ga je potrebno takoj odstaviti z vira toplote in vanj vmešati kakav. Sledi temeljito mešanje, da masa postane homogena. Potem pa dodatki- vanilija in sladilo. Sama sem zmleta konopljina semena posula po modelu, po katerem sem prelila dobro premešano čokolado, ki se je počasi že trdila. Hop na hladno in ko je strjena- narod navali!

Če moj deda, ki šteje že čez 90, izjavi, da je boljša kot kaka kupljena, potem že ne more bit tak slaba, ne. :D Domača čokolada je zakon, še vedno pa bom vesela vsake "originalne". Presne, seveda. ;)

* priporočam uporabo luščenih semen, sama imam neoluščene in čeprav so super yummy, na koncu ostane malo luščine. to lahko koga zelo (z)moti, tako da...v tem primeru raje luščene, rajt? ;)

Še to- ne skrbet, če nimate "ta pravega" modela, sama sem uporabila kar ožji pekač, ki sem ga obložila z alu folijo. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar