10. mar. 2013

Bite. RawBite.

Spet je čas za ocenjevanje :) Tokrat bo govora o presnih ploščicah Raw Bite. In ja, že kar na začetku povem priznam, da mi bo težko ostat povsem ravnodušna, ker sem rahlo odvisna od njih. :P
Cena za kos je 2 €, no 1,99 €, da smo povsem natančni, in čeprav sem sama med zeloooo varčnimi, si jih vseeno pogosto privoščim. RawBite so brez dvoma vredne svoje cene- poleg odličnega okusa, ki ga zagotavljajo izbrane sestavine in njihove posrečene kombinacije, so tudi izrazito praktične- človeka nasitijo za kar nekaj časa, hkrati pa so idealne tudi za malodane vse oblike športanja, saj so dober vir (hitre) energije, ki traja.

RawBite pridejo v več okusih, in sicer:

- SPICY LIME (limeta s čilijem)
- COCONUT (kokos)
- CHOCOLATE (čokolalda)
- CASHEW (indijski orešček)
- VANILLA BERRIES (vanilija jagodičevje)
- APPLE CINNAMON (jabolko cimet)

Spicy Lime so svojevrstna nebesa. Osvežujoč okus limete, iz katerega ravno prav seka prekoč čili. Zadeva je tudi prijetno "chewy", tako da ti zobje fajn delajo.
Coconut- tega sem poskusila samo enkrat in ga tako težko ocenim. Hm, mislim, da je čas za novo zalogo, hehe. :)
Chocolate je chocolate, no. :) Kot čokolada. Čokoladne sanje- poln okus kakava, ravno prav sladka, a nikakor ne presladka, ponovno s pravim "chew-me-faktorjem".
Cashew- okusen, ampak skoraj nikoli moja izbira.
Vanilla Berries- hm, tukaj pa rahlo umrem. Ko sem že mislila, da pri nasploh vseh presnih  ploščicah, nikoli in nikdar ne bom našla kakšne boljše od tistih, ki imajo okus po čokoladi, sem ugotovila, da sem se tako zmotila. Našla sem jo prav tej. Ta ubrana simfonija vanilije in jagodičevja, ki se kar topi v ustih je ubijalska. Kot kakšna droga- hočeš še več. Ampak dejansko ne moreš, ker so zadeve res nasitne.
Apple Cinnamon- jap, tale pa mi pravzaprav kot edina sploh ni všeč. Mogoče sem samo naletala na takšno, ampak pogrešala sem okus jabolke.

Poleg moje ocene, kaj še povedati o njih? Izdeluje jih dansko podjetje Raw Food Company  in v letu 2011 so bile po izboru danskih trgovin nagrajene z oznako najboljši zdravi prehrambeni produkt. True dat'! So veganske, presne, brez GSO, brez dodanega sladkorja, brez mlečnih snovi, brez glutena in laktoze,... v glavnem ja, primerne tudi za kriple a'la moja malenkost. :) Očitno pa so dovolj dobre tudi za nacionalno dansko golf ekipo, lokostrelske ekipe, vrhunske športnike in udeležence olimpijskih iger.* No, sama jih vsekakor priporočam. :)


* pozveto po Ekomagazin


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar