6. okt. 2012

Jebeš GSO!!

NE gensko spremenjeni hrani! NE igračkanju z našim zdravjem in našimi krožniki.

Prosim, če vam je kaj mar, podpišite tole peticijo: PREPOVED GS KORUZE

Sedaj pa mi dovolite rahel izbruh. Tole pač mora iz sistema.

DOVOLJ imam tega, da me imajo ljudje za važno, naduto, anoreksično/bulemično/ortoreksično/kakršnokoli -reksično razvajeno "princesko", ki bojda ne živi v "realnem" svetu in se ne zaveda "dejanskega" stanja, ker odklanjam sranje, ki mi ga želijo servirati na krožniku. Resnično poln ku*** imam tega, da bi morala imeti slab občutek in vest, ker sem toliko zavedna, da preberem deklaracije, da sledim temu, kaj dam vase in ker ne želim jesti nečesa, kar je bilo milijonkrat križano in/ali pripeljano iz kdo ve kod. Ker imam še to "smolo", da mi živalski proizvodi sploh ne dišijo, potem sem itak zrela samo še za grmado.

Preveč dolgo sem rabila, da sem ugotovila, da nisem jaz ta nora, ta razvajena, še najmanj pa lena. Hvala-ne-vem-komu, da sem "zbolela", da sem se vrgla v preučevanje vsega tega, kajti znanje in vedenje, ki sem ju ob tem pridobila, sta vredna veliko več kot pa vse ostalo. Vedeti, kako preživeti je osnova, je dober, najboljši temelj.

In prav zato- hvala, ampak NE hvala hrani, ki je gensko spremenjena. Hrani, ki kot sedaj potrujejo znanstveni izsledki povzroča odpovedi jeter in ledvic, razne mutacije in tumorje. Pa čeprav "samo" pri podganah. Pa se kdo kdaj vpraša, kako to, da je bolanih toliko ljudi? Aja, saj res, ves catch je v stresu, ne? Ni to odgovor na vsa vprašanja? Stres, my ass. Ker mehurčkaste pijače, polne sladkorja in plastični burgerji, pač ne morejo biti razlog, ha? Oh ne. Oni so ja dobri! In če jih zavračaš, si čuden! Tudi prav, bila sem že marsikaj, pa bom še pač čudna.

Pa nikar ne začet debate s tem, da nas je preveč na tem planetu in da če hočemo vsi jesti, potem bomo se pač s takim in takim načinom  pridelovanja hrane, morali sprijaznit. Ker hej- tak "napreden" način pridelovanja hrane očitno že imamo, ampak tudi lakota je še vedno tu. Zakaj že?

Kakorkoli že, odločitev je na posamezniku oz. naj bi vsaj bila. Sama bom še naprej veselo čudna in bom pridno praznila mamin vrt pa vrtove in njive bližnjih kmetov, ki po stari dobri, vedno zanesljivi, preprosti kmečki logiki točno vedo, kako je hrano potrebno pridelat.

Pa sorry za izbruh, včasih se je treba "spucat". Moramo ja pazit na stres. ;)

vir

Ni komentarjev:

Objavite komentar