12. okt. 2012

Zdaj je pa res oktober!

Mater, je danes en tečen dan! Tole, sori izrazu, usrano vreme mi sicer po svoje celo ustreza, saj paše k mojemu razpoloženju in ga dobro povzame- mračno, mrko, lenobno, monotono,... Zgleda, da je jesen končno prišla- tista ne tako lepa jesen, ki pomeni mrzla,vlažna/mokra jutra, polna megle in ledenega vetra, ki te premrazi do kosti. Tudi prav, glede na višek energije, ki ga danes (ne) premorem mi je čisto fajn, da ni kakega sončka, ki bi me vabil ven. Je po svoje tako brrr vreme kar prijetno, ker predstavlja dober izgovor, zakaj se nikakor ne morem ločit od kavča, debelih nogavic in po cimetu dišečega čaja. Majhni užitki. :) Do sedaj so se ti še vedno izkazali za najbolj hvaležne in sigurne. Hkrati pa to vreme kar kliče po, hm, comfort food, tako da komaj čakam, da pridem domov, se otresem bremen ali vsaj poskušam (ni najlažje, če ti je kao dom eno od bremen, ampak jbg, ne) in pustim brbončicam, da povejo, ali se jim bolj lušta kako pecivo iz jabolk, polno cimeta ali pa morda kaj od buč. Pustim se presenit. =) Jutri pa pogledat na sejem Narava in zdravje, da vidim, kaj novega in kaj dobrega ponujajo. Se ne bi branila kake presne tortice,... saj pravim- mali užitki. :)

BTW, r.t. stands for random talks :P

vir
jaz bi isto tak spalaaa :) vir

Ni komentarjev:

Objavite komentar