23. jan. 2013

Veganski french toast

Priznam, tale zadeva me je že dolgo mikala in izzivala, da jo probam. In danes sem tudi jo. Recept sem našla na spletu- na skoraj vseh straneh je nekje podoben. Za vegansko, brez sojino verzijo, se naj uporabi banana. Okie dokie. Pa dajmo probat. In rezultat? Še kar soliden, čeprav dvomim, da bom v bližnji prihodnosti še pripravljala tak zajtrk . Mi pač okus tople in "pečene" banane ne paše. Medtem ko lahko surovih oz. presnih banan pojem na tone, mi okus karamelizirane banane enostavno ni všeč. Če komu je, potem mu bo tak french toast dober. Sama bom pa alternativo za jajca še dalje iskala-sicer mi je itak vedno bila ta slana verzija bolj všeč. ;)

Sestavine: (za 1 osebo)
  • 2 kosa kruha ali toasta
  • 1/2 banane
  • 1/2 dcl riževega mleka
  • ščep vanilije ali drugih začimb po okusu
  • kokosovo ali drugo olje za pečenje

Postopek:

Zblendajte banano z riževim mlekom, maso vljite v večji krožnik in vanjo na hitro namočite kruh. Le-tega popečite na srednji temperaturi na malo kokosove maščobe. Ko postane rjavkasto in zapečeno, je končano. Po želji dodajte še kako drugo sveže, narezano sadje (sama sem uporabila kar ostanek banane), kokosove kosmiče in/ali druga semena/oreščke, javorjev ali agavin sirup (za tiste bolj sladkosnede), cimet, klinčke,...


Ni komentarjev:

Objavite komentar