17. okt. 2012

Sejem Narava Zdravje 2012

Kot rečeno v enem od prejšnjih blogov, sem imela namen obiskati sejem Narava-Zdravje. Samo toliko, da malo vidim, kaj dogaja, kakšno je kaj zanimanje, če so kakšne novosti, če bo kaj (dobrega) za poizkusit, kaj ugodneje za dobit,... Kaj naj rečem? Bila sem tam. Ampak, da bi na meni pustilo kak pretiran(o) (dober) vtis? A-a.
Kot prvo razočaranje- ni razstavljal Planet Bio. Saj ne da jim delam reklamo, ker je v bistvu edina stvar, ki jih pri njih redno nabavljam pšenična trava. Sem pa upala na njihovo božansko čokolado. Pa padla mimo-bo treba spet svojo delat. Kaj češ. Kot največje razočaranje, totalni minus, ki mi je povsem pokvaril dan- razstavljanje živih živali. Ok, saj ne, da bi mi razstavljanje mrtvih bilo kaj bolj pri srcu, da se razumemo. Ampak živa krava NE sodi v prostor poln ljudi, ki se derejo in gnetejo ter bogo revico povsem vznemirijo. Mislim, če folk že trumoma dere na tak sejem zaradi zdravja (in narave), naj PROSIM pomisli tudi na zdravje krave. In pa seveda vseh drugih živali. Kot recimo tistih bogih kur, ki se tlačijo v (pre)majhnem boxu ali pa piščančkov, ki so v neki akvariju podobni zadevi in služijo kot živa igračka otrokom. Vse lepo in prav, prav je, da otroci spoznajo živali, ampak PROSIM naj jih spoznajo v njihovem naravnem okolju. Kar pa sejem poln živ-žava ni. Ljudi je pa nenormalno dosti, očitno nisem več tako čudna, ker se (malo) zanimam za svoje zdravje in (resnično) zdravo prehrano. Samo spet kritika. Sem tečna, ha? Pri nas so ljudje prepričani, da se zdravo je, če črtajo gluten in laktozo, pri tem pa ni potrebno omenjat, da vsaj 3/4 le-teh sploh ne ve, kaj eno ali drugo sploh je. In pa da je povsem okej in zdravo, če poješ kak nadomestek v obliki shakov (ne smoothijev, shakov) in ploščic, da je bio čips fuuuuul bolj zdrav & podobno. Junk bo vedno junk, pa če bo imel milijon bio-eko-zdravo-dietno-in podobnih oznak. Samo to je že druga tema. Nasploh je vse precej natlačeno in (z)mešano in na čase je spominjalo na kak boljši sejem, kjer bi eni želeli svoje izdelke kar metati za tabo. So ljudje, ki jim to več kot očitno ugaja, glede na to, da me je en stric, v želji, da bi prišel do svojega (morebitnega) freebie-ja, skoraj dobesedno pregazil. Whatevs.
Na + strani je to, da sem na račun teh poplav kuponskih ugodnosti, dobila za džabe karto, da sem ponovno prišla do presne tortice Lizinega vrta (tokrat čokoladno- dobra, ampak drugič grem nazaj k preverjenemu in vzamem borovnico, ki je TOP in moja naaaaaajljubša- verjetno zato, ker sem povsem in noro zatrapana v borovnice), da sem po izredno ugodni ceni dobila zgoščen jabolčni sok, s katerim se da delat božanske in Božanske sladice (po knjigi Marje Božič- močno priroročam!!), da sem preživela dan v Ljubljani, ki je prekrasno mesto, da sem si lahko pobližje pogledala domače sorte slovenskih jabolk,... 
Vsekakor je še kar nekaj prostora za izboljšave, največji korak pa je lahko to, da spredvidijo, da preplašano mukajoče bitje (ali katerokoli drugo, no), pač ne sodi v tak "cirkus".


kaj ne vidiš, kak' me je strah? pus'te me na pašniku! in pa mama kravica in bejbi mukica...noro, kak se majo kravice rade. <3

jabolka. ker so preprosto sadje, ki je del vsakdana.

mešano na "žaru".
dišeča sivka & vabljiva kopel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar