30. maj 2013

E moj vsakdanji

Long time no blog. Bo pa zato zdaj en o E-ju.

Pa ne tistem E-ju, no!  Pač pa o tabletki Eltroxin, ki jo jemljemo tisti, ki so nam postavili diagnozo premalo delujoče ščitnice. Obstajajo še ene druge tablete, katerih imen si očitno nikakor ne morem prav zapomnit, so pa prav tako nekaj na E. Kakorkoli že-  E imam zato, ker ne vsebuje laktoze. Ampak to ne bo zapis o tem, kaj vse  vsebuje in česa ne, ali svojo nalogo opravlja dobro ali slabo (glede na polemike), pač pa bolj zapis, kako sem se sama "lovila" z jemanjem . Navsezadnje pač ni tako povsem enostavno, ko moraš kar naenkrat začet dnevno goltat neko stvar, rajt. :)
Obstajajo namreč določena pravila, kako ga uživati. Tega da sta potrebna red in disciplina, ni potrebno posebej poudarjati.
  1. E se jemlje zjutraj, na tešče, če se le da, naj bi se zaužil ob rednih urah.*
  2. Po E-ju se vsaj pol ure, še boljše pa če še malo dlje, ne uživa nič. Še zob si ni pripročljivo umivati.
  3. Grenivke se ni za bat.**
Sama sem na začetku sem bila kot kura brez glave, vzela E, čakala ko kreten, da mine te pol ure, živčna, ker nisem smela ničesar pojesti in...jutra so pač jutra. Večinoma hektika. Ono, tisto...vse skupaj. In jemanje nečesa takega, hektiko še poveča.

Potem pa mi je končno le potegnilo, da bi bilo najboljše (ali vsaj enostavnejše), če imam E kar na nočni omarici, skupaj z vodo in ga vzamem, ko mi prvič zapoje budilka (če je seveda ne preslišim). Zdaj se mi je itak že razvila neka notranja ura, ki me predrami in potem pač pojem tisto tabletko. Ampak kako vedeti, da si tableto zares vzel in ne samo sanjal (ja, smešno, ampak to se mi dejansko zgodi kdaj pa kdaj)? Ni blema- škatlo obrnem na glavo. Resno. Ko prilezem iz najhujše spalne kome in vidim, da je škatla na glavi, vem, da sem jo vzela in da lahko navalim na zajtrk. :). Simpl'. Sort of. Jah no, kup bedarij, ki pa mogoče komu pridejo prav. :))

Naj povem še, da me je včasih jemanje E-ja delalo totalno živčno... zdaj pa sem se ga očitno že skoraj povsem navadila in se mi dogaja tudi to, da preslišim tako "notranjo" uro kot tudi tisti na radiu in telefonu (se zgodi tudi najboljšim). :D Ampak meni je celo všeč tako- to sproščenost v smislu taking it easy (alias not giving a single fuck) sem že pošteno pogrešala. :)

*No, pri tem prvem pravilu obstaja tudi mini izjema, ker se ga lahko vzame tudi zvečer- najpomembneje je to, da se ga vzame na prazen želodec. Torej vsaj par ur po večerji.
** Ok, ok...tole ni lih "pravilo", pač pa samo še ena osebna izkušnja več. O grenivkah in vplivu, ki ga naj bi ga imele na določena zdravila, je bilo povedanega že veliko, sok grenivke, pa naj bo še tako super in yummy, je pač pri nekaterih zdravil velik no go, ker izniči delovanje zdravil. No, za sebe lahko potrdim, da kar se kombinacije E in grenivk tiče, ni noben bav bav. E je hormon, ki ga v telesu primanjkuje in čeprav vsak dan začnem s sveže stisnjenim sokom grenivke in limone, ni videt, da bi to zmanjšalo učinek tablet. Tako da očitno dobro funkcionirata skupaj. Sreča moja. :))



1 komentar:

  1. Pozdravljena,

    prosila bi te za kakšen kontakt, najboljše email naslov ker bi te rada vprašala par vprašanj glede hipotiroze in tablet, ki jih jemlješ za to, prosim?

    Hvala

    Lp

    OdgovoriIzbriši