26. apr. 2013

Na oblaku Aotearoa*

Kot sem že rekla, vse stoji, ker sem brez računalnika malo zgubljena. Trenutno mi morda najbolj manjka, ker ne morem, no, brskat in pridobivat novih in novih informacij o...o...hja, baje se lastna hvala pod mizo valja, ampak trenutno mi je en drek vseeno, če kdo misli, da sem važna, z glavo med oblaki in malo nora. Važno, da sem over the moon happy!!
Zakaj? Ker si lahko pojem...jaz pa pojdem in z veseljem...tja dol. Reeeees dol. Na Novo Zelandijo, namreč. Jap, Kanada je odpadla, NZ pa se je načrtovala skoraj leto. In zdaj je prešla v višjo prestavo, ker ni več samo neko bedno fantaziranje, zablodelo planiranje ob zabijanju dolgega časa, pač pa je že skoraj otipljiva.

S to vizo, ki jo držim v rokah, ker sem bila dovolj hitra in mogoče tudi spretna, da sem jo dobila. Po domače, imela sem srečo. :)

In tako grem tej pustolovščini nasproti. Za vsaj pol leta, lahko komot tudi več, mogoče še več kot več. Bomo videli. :) Pustimo se presenetit.
No, itak da še kljub vsemu planiram in študiram, ker pač jbg, taki tip sem, da pač delam kot mini Sherlock Holmes, ki je križan z Monkom. :D Bom pa vseeno šla dol na easy in brez (pre)velikih pričakovanj. Že zdaj vem, da bodo prišli krizni časi, ko si bom želela samo... maratonskega pogovora z mamo, cartanja svojih mačk, sprehodov okrog jezera z mojimi najnaaaaj bejbikami, pomirjujočo znane obraze najdražjih, pa tiste male stvari,...ampak pripravljena sem.

Pravzaprav komaj čakam in se veselim kot en mali otrok. Uf, uf!

Razmišljam, da bi mogoče začela tudi s pisanjem bloga o NZ- kar na tem blogu, seveda. Zdaj bo itak vse moje življenje bolj ali manj podrejeno njej. Grem odkrivat svojo kiwi mano**. :)


*zakaj na oblaku? Ne ker bi bila taki sanjač, pač pa je  Aotearoa maorsko ime za NZ, pomeni pa dolgi beli oblak. 
**kiwi- sadež kivi, ki fenomenalno uspeva na NZ, ptič kivi, ki je simbol NZ in ne, ne more leteti in žal sodi med ogrožene vrste ter izraz za prebivalce NZ
**mana- tako na kratko- je maorski izraz za neosebno silo, moč, ki prebiva v vsem živem in neživem


Ni komentarjev:

Objavite komentar