4. avg. 2013

Sladoljed Bananko

Spet nam fajn kurijo & I love it. In kaj je boljšega v tej vročini, kot pa nekaj hladnega, sladkega in prijetno kremasto puhastega- po domače, sladoled, mnogo njega? Hm, ampak- a bi to za vegana znal bit problem? Mogoče, mogoče, ampak ne dokler so na voljo...super banane! Iz njih se da naredit najboljši sladoled ever, pravzaprav. To je že dolgo znano, ampak sama tega prej nisem kaj dosti prakticirala, ker nisem imela ta pravih pripomočkov, zdaj pa mi moj novi, super multipraktik pričara sladoled, ki je daleč najcenejši, naravno sladek, kremast, kot bi mi ga stric postregel iz avtomata, hkrati pa tudi zdrav in nasploh takšen, s katerim se lahko človek dobesedno nažira. To je banana soft serve vegan style.

Zakaj najcenejši?
Ker so tiste ta zrele (ta prave, torej) banane, s pikicami in vsem, ponavadi na voljo po smešno nizki ceni- recimo 60 centov za kg. In si nor, če jih ne vzameš. Ker vse, kar moraš naredit je to, da jih olupiš, prerežeš na pol ali na kolobarje (po želji), shraniš v posodico ali vrečko ter postaviš v zmrzovalnik.

Zakaj ta pravi multipraktik?
S starim blenderjem, kjer sem imela samo križno rezilo nekako ni šlo in vedno je nastal bolj smuti ali bananina krema. S S-rezilom, ki ga moj novi MP premore, nastane popolna veganska različica sladoleda iz avtomata. Baje da uspe tudi z ročnim mešalnikom- ni presenetljivo, saj ima S-rezilo, čeprav sama še nisem poskušala.

Sladke banane?
Meni so banane dovolj, čeprav sploh nima okusa po bananah oz. ta ne prevladuje...zato so te tudi idealna osnova, kateri se lahko po želji in okusu dodaja skoraj vse, kar človeku pade na pamet/okus: cimet, čista vanilija, datlji, rozine ali drugo suho sadje, drugo zamrznjeno ali sveže sadje (mango, borovnice, maline, jagode,...), kakav, tekoča sladila, rastlinska mleka, masla iz oreščkov ali semen,...omejitev je nebo. V mojem primeru vegansko, seveda. :)

Sestavine:
  • zmrznjene banane*
  • čista vanilija v prahu

Postopek:

Zmrznjene banane naj kakih slabih 5 minut počivajo na prostem, potem pa z njimi in vanilijo v MP s S-rezilom, kjer se naj na najvišji hitrosti blendajo, dokler ne nastanejo puhasta bananina nebesa. Vmes jih bo verjetno potrebno še tu pa tam postrgat z robov posode. Ko je končano, hop z njimi v lepe skodelice in gremo jest. Ali pa- kot jaz- še prej poližite in postrgajte posodo blenderja in rezilo (ampak pri slednjem velja previdnost, m'kay?).

*Količina banan je odvisna od tega, za koliko ljudi delate. Sladoled zelo naraste, sama pa računam nekje 3 banane na osebo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar